منتدى أحـلـى دنـــيا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نكت بس مو اي نكت

3 مشترك

نكت بس مو اي نكت Empty نكت بس مو اي نكت

مُساهمة من طرف الملاك البريء السبت 10 مايو 2008, 5:39 pm

**مرة واحد ماكنش بيغير على مراتة فراحت لجارتها وقالتلها جوزى مبيغرش عليا قالت..خدى شبشب ابو حمادة حوتية ع الباب وفعلا حطتة جة جوزها قالها شبشب مين دة قالتلة.. ابو حمادة قالها رجعيهولو ليكون عايز ينزل استغربت وراحت قالت لجارتها ولا عمل حاجة قالتلها خدى بدلة ابو حمادة حوتيها ع السرير شافها جوزها وقالها رجعيها لابو حمادة راحت لجارتها وقالتلها خدى ابو حمادة نفسة حتية فى الدولاب فلما جية جوزها قالتلة انا عايزة اشترى فستان قالها منا لسة جايبلك فستان قالتلة طب تعالى نعد ، فتح الدولاب وقالها أدي 1-2-3 تعالى كدة يا ابو حمادة شوية -4-5 ...

**مرة واحدة بتخون جوزها فسمعتة طالع على السلم فقالت اخبيك فين اخبيك فين راحت مخبياة ورا التلفزيون فجوزها كان جايب سمك فقالها خدى جهزى السمك ده وراح فاتح التلفزيون يتفرج على المطش الست جية تقولو ا اية دة ياراجل انتا جايبلى السمك صاحى قالها امال انا اعمل اية كل ما الاهلى يجيب جون يطلع واحد من الجمهور يبوسنى ويرجع تانى

**واحد قبل مايموت جمع ولاده التلاتة وحب يوصيهم يفضلوا ايد واحدة ،وأعطى لكبيرهم عود خشب كسره بسهوله أعطاه اتنين كسرهم بسهولة برضه أعطاه خمسين عود كسرهم بسهوله قال لهم طالما معاكم البغل ده مافيش خوف عليكم

**كان فى مرة اثنين رجالة مشين فى الشارع فشافو واحدة ماشية بتعيط علي جوزها فقام رايح واحد من الرجالة بيقول للتانى ايه رأيك بقى ان الست دى بتمسل قاله ازاى ياعم منتاش شيفها ماشية بتعيط على جوزها طب استنا وانا هوريك فراح جمبها وقل اه بس ياقمر لو تقولى انت ساكن فين وانا هنسيك كل الى شفتة فقالت اه ه ه ه ه ياحبيبى ياجوزى يلى كنت مسكنى فى المهندسين عمارة20 شقة 14

**مرة واحد عصبي اتجوز وحدة عصبية الدكتور جاى ينزل الولد قاله اوعى ياعم انا نازل لوحدى

**فى مرة واحدة حامل فى 3 توام الدكتور نزل الاول وقعد يضرب فيه على انه يتكلم ابدا فرماه ونزل التانى قعد يضرب فيه على انه يتكلم ابدا فرماه قعد يدور على التالت مش لقيه يدور مش لقيه قال للممرضه دورى عليه ولما تلقيه ناديلى وهو خارج وقف على الباب لقى الولد طلع وقال للممرضه الراجل اللى بيضرب العيال مشى

**فى مرة مسابقه لثلاث نسور على الصيد الاول طار وطار وايجى وعلى بوزه شوية دم ضغيرين فقالوا له ايه اللى حصل قالهم شيفيين الحيطه دى انا اصدات من وراها عصفورة ، فالتانى طار وطار ورجع وعلى بوزه شويهة دم كتير فقالوا له ايه اللى حصل فقلهم شيفين البيت ده انا اصدات من وراه ارنب التالت طاروطار ورجع وكله دم فقالو له ايه اللى حصل قال لهم شيفيت الشجرة دى قالوا له نعم قالهم انا مشفتهاش

عاوز اسمع احلى ردود واللى يرد يكتب احلى نكته حبها او نكته يعرفها

عفوا لن تتمكن من مشاهدة المحتوى الا بعد الرد على الموضوع لمجهود الكاتب فى احضار الروابط و أى رد مستهزء او مخالف للشروط ستم حذفة و حظرة بدون سابق انذار
الملاك البريء
الملاك البريء
عضو نشيط ما شالله عليه
عضو نشيط ما شالله عليه

نكت بس مو اي نكت Empty رد: نكت بس مو اي نكت

مُساهمة من طرف ملاك الرومانسيه الأحد 11 مايو 2008, 6:57 pm

**كان فى مرة اثنين رجالة مشين فى الشارع فشافو واحدة ماشية بتعيط علي جوزها فقام رايح واحد من الرجالة بيقول للتانى ايه رأيك بقى ان الست دى بتمسل قاله ازاى ياعم منتاش شيفها ماشية بتعيط على جوزها طب استنا وانا هوريك فراح جمبها وقل اه بس ياقمر لو تقولى انت ساكن فين وانا هنسيك كل الى شفتة فقالت اه ه ه ه ه ياحبيبى ياجوزى يلى كنت مسكنى فى المهندسين عمارة20 شقة 14

يا عيني على الوفاء
يسلمووووووووووووووو
كتير حلوين
ملاك الرومانسيه
ملاك الرومانسيه
مشرف عام
مشرف عام

نكت بس مو اي نكت Empty رد: نكت بس مو اي نكت

مُساهمة من طرف الملاك البريء الأحد 11 مايو 2008, 10:40 pm

مشكور على الرور

الطيب

يسلموو